Pienryhmäliikunta

Kesällä harjoittelemme 4-6 osallistujan pienryhmissä PILATES- ja FASKIA-irtotunneilla !


Pe 18.6. klo 10.00 Faskia: Selkä

Ke 23.6. klo 18.30 Faskia: Selkä

Ma 28.6. klo 18.30 Pilates: Kuminauha
Ke 30.6. klo 18.30 Faskia: Jalat
Pe 2.7. klo 10.00 Faskia: Selkä & hartia

Ma 5.7. klo 18.30 Pilates: Nystyräpallo
Ke 7.7. klo 18.30 Faskia: Selkä & hartia

Pilates-tunnit ohjaa fysioterapeutti, PhysioPilates-ohjaaja Satu Laiho. Faskia-tunnit ohjaa koulutettu hieroja Minna Mustonen.
Ota tunneille mukaan oma jumppa-alusta ja viltti.
Muut välineet saat studiolta.
Maksamalla 17€ kertamaksun, varaat paikkasi tunnille pienryhmässä. Mukaan mahtuu 6 ensimmäistä.

Jos haluat maksaa tunnin Smartum-, Tyky-, ePassi- tai Edenred -maksuvälineillä tai MobilePaylla, ilmoittaudu tunnille sähköpostitse hyvinvointistudio@riio.fi.

PILATES
Vartalon syvien lihasten vahvistaminen, fysiologisesti oikeaoppisten liikeratojen harjoitteleminen sekä hengityksen syventäminen kehittävät mm. ryhtiä, voimaa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa. Pilates-harjoittelusta hyötyvät niin kuntoilijat, urheilijat kuin liikuntaharrastusta aloittelevat, ja sitä käytetään myös tuki- ja liikuntaelinten kuntouttamiseen. Et tarvitse aikaisempaa kokemusta Pilateksesta.


FASKIA
Kehoa huoltava tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla sekä rullalla. Harjoitteet ovat monipuolisia koko kehoa harjoittavia liikkeitä, joita toistamalla voidaan vaikuttaa positiivisesti lihasten voimantuottoon, kehon hallintaan, tasapainoon, koordinaatioon ja liikkuvuuteen. Faskiaharjoittelusta hyödyt niin arjessa, kuin vaikka omassa urheilulajissa tai harrastuksessa, sekä yleisesti kaikenlaisesta kuormituksesta palautumisessa.