Irtotunnit

IRTOTUNNIT

Tämän kuvan alt-attribuutti on tyhjä; Tiedoston nimi on elokuu-1024x576.jpg

Irtotunnit jatkuu ELOKUUSSA 2021 ! Tule mukaan kertamaksulla!
Ohjelmistossa ovat tutut Faskia ja Pilates sekä uutuudet Barre sekä Kehonhuolto & Rentoutus!

HUOM ensikertalaiset! Jos olet tulossa harjoittelemaan studiollemme ihan ensimmäistä kertaa, saat -50% alennuksen kertamaksusta käyttämällä alennuskoodia ”TUTUSTUMISTUNTI”. Edun voi hyödyntää yhdellä irtotunnilla elokuun 2021 aikana.

ILMOITTAUTUMISET ELOKUUN IRTOTUNNEILLE ON AVATTU!

Ma 9.8. klo 17.30-18.30 Faskia
Ti 10.8. klo 17.30-18.30 Pilates, keskitaso
Ke 11.8. klo 19.00-20.00 Kehonhuolto & Rentoutus

Ma 16.8. klo 17.30-18.30 Faskia
Ti 17.8. klo 17.30-18.30 Pilates, keskitaso
Ti 17.8. klo 18.45-19.45 Pilates, avoin taso
Ke 18.8. klo 19.00-20.00 Kehonhuolto & Rentoutus
To 19.8. klo 17.30-18.20 Barre

Ma 23.8. klo 17.30-18.30 Faskia
Ti 24.8. klo 17.30-18.30 Pilates, keskitaso
Ti 24.8. klo 18.45-19.45 Pilates, avoin taso
Ke 25.8. klo 19.00-20.00 Kehonhuolto & Rentoutus
To 26.8. klo 17.30-18.20 Barre

Barre- ja Pilates -tunnit ohjaa fysioterapeutti, liikunnanohjaaja Satu Laiho. Faskia- ja Kehonhuolto & Rentoutus -tunnit ohjaa koulutettu hieroja, liikunta-alan ammattilainen Minna Mustonen.
Kertamaksu 17€/tunti.

Ota tunnille mukaan oma jumppa-alusta ja viltti.

BARRE
Barre on balettitangolla, musiikin tahdissa tehtävä koko kehon treeni, joka vahvistaa erityisesti pakaroita, reisiä ja keskivartaloa. Barre kehittää kestovoimaa, sytyttää ryhtiä kohottavat syvät lihakset ja haastaa koko kehon tunnin alusta loppuun. Musiikki tsemppaa tekemään vielä viimeisetkin toistot!

FASKIA
Kehoa huoltava tunti koostuu myofaskiaalisesta liikkuvuusharjoittelusta, dynaamisesta täsmävenyttelystä kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelusta ja turvallisesta faskiakäsittelystä pallolla sekä rullalla. Harjoitteet ovat monipuolisia koko kehoa harjoittavia liikkeitä, joita toistamalla voidaan vaikuttaa positiivisesti lihasten voimantuottoon, kehon hallintaan, tasapainoon, koordinaatioon ja liikkuvuuteen. Faskiaharjoittelusta hyödyt niin arjessa, kuin vaikka omassa urheilulajissa tai harrastuksessa, sekä yleisesti kaikenlaisesta kuormituksesta palautumisessa.

PILATES

Vartalon syvien lihasten vahvistaminen, fysiologisesti oikeaoppisten liikeratojen harjoitteleminen sekä hengityksen syventäminen kehittävät mm. ryhtiä, voimaa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa. Pilates-harjoittelusta hyötyvät niin kuntoilijat, urheilijat kuin liikuntaharrastusta aloittelevat, ja sitä käytetään myös tuki- ja liikuntaelinten kuntouttamiseen. Avoimen tason tunnille ovat tervetulleita myös ensikertalaiset. Keskitason tunnit on tarkoitettu alkeiskurssin käyneille tai jo jonkin aikaa Pilatesta harrastaneille.

KEHONHUOLTO & RENTOUTUS
Erilaiset dynaamiset venytykset, kehonhuoltotekniikat ja liikkuvuusharjoittelu parantavat yleistä hyvinvointiasi sekä auttavat palautumaan arjessa. Tunnista hyötyvät kaiken tasoiset liikkujat tai vasta harjoittelua aloittelevat. Rentoutuminen on synnynnäinen taito, jota voidaan kehittää ja oppia uudelleen. Lempeät liikkeet sekä fokusoituminen hetkeen ja hengittämiseen valmistavat kehoa loppurentoutukseen.